شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

گریز

 از هم گریختیم.  


         و آن نازنین پیاله دلخواه را  ؛ دریغ  


                                        بر خاک ریختیم!  


 جان من و تو تشنه پیوند مهر بود؛  


             دردا که جان تشنه خود را گداختیم ! 

 
بس دردناک بود جدایی میان ما ؛
 

         از هم جدا شدیم و بدین درد ساختیم .  


              دیدار ما که آن همه شوق و امید داشت ؛ 


                         اینک نگاه کن که سراسر ملال گشت . 


       و آن عشق نازنین که میان من و تو بود ؛ 
 

                 دردا که چون جوانی ما پایمال گشت ! 


        با آن همه نیاز که من داشتم به تو ؛
 

                                پرهیز عاشقانه من ناگزیر بود . 


        من بارها به سوی تو بازآمدم ؛ ولی
 

                                                  هر بار دیر بود  !


         اینک من و تو ایم دو تنهای بی نصیب ؛ 


                       هر یک جدا گرفته ره سرنوشت خویش .
 

    سرگشته در کشاکش طوفان روزگار ؛
 

                    گم کرده همچو آدم و حوا بهشت خویش !

هوشنگ ابتهاج

 
نظرات 3 + ارسال نظر
شایان شنبه 15 آبان 1389 ساعت 20:55 http://shida.blogfa.com/

دوست من واقعا وبلاگ زیبا وخوبی داری واقعا محشره شعر های هوشنگ ابتهاج هم که عالیه من عاشق شعر ابتهاج هستم مخصوصا وقتی شعر های اونو از خوانندگاه اصیل وقدیمی ایران زمین میشنوم شاد زی ومهر افزون اهورامزدای بی همتا نگاه دارت با اجازت من وبلاگت را پیوند زدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 01:04

سلام ...
عزیزم من اشعار هوشنگ ابتهاج رو در وبلاگ تو خوندم چند تا غلط املایی داری در شعر که به لطافت شعر لطمه میزنه سعی کن اونا رو درست کنی

عسل پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 11:26 http://niloofarane65.blogfa.com

معرکه بود
خیلی لذت بردم
احسنت به این حسن سلیقه
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد