شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

سمت خیال دوست

        ماه

               رنگ تفسیر مس بود.

                   مثل اندوه تفهیم بالا می آمد.

  سرو

         شیهه بارز خاک بود.

   کاج نزدیک

         مثل انبوه فهم

              صفحه ساده فصل را سایه میزد.

                     کوفی خشک تیغال ها خوانده می شد.

            از زمین های تاریک

بوی تشکیل ادراک می آمد.

        دوست

           توری هوش را روی اشیا

                                  لمس می کرد.

جمله جاری جوی را می شنید،

با خود انگار می گفت:

هیچ حرفی به این روشنی نیست.

من کنار زهاب

 فکر می کردم:

       امشب

            راه معراج اشیا چه صاف است !

 

سهراب

نظرات 1 + ارسال نظر
ماکان راستین یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 10:50

سلام نویسنده ی عزیز...
فوق العاده عالی بود .. کلی لذت بردم!!
خیلی وقت بود دنبال یه همچنین وبلاگی می گشتم .. تمام مطالبتو کامل خوندم!!!
می شه گفت بی نظیره!!

من دنبال شعر زمستان مهدی اخوان ثالث هستم!!
خوشحال می شم اگه داشتید ! بذارید و من ببینم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد