شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

بیکرانه

در انتهای هر سفر

در آیینه

دار و ندار خویش را مرور می کنم

این خاک تیره این زمین

پاپوش پای خسته ام

این سقف کوتاه آسمان

سرپوش چشم بسته ام

اما خدای دل

در آخرین سفر

در آیینه به جز دو بیکرانه کران

به جز زمین و آسمان

چیزی نمانده است

گم گشته ام ‚ کجا

ندیده ای مرا ؟

 


حسین پناهی

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی ماه سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 08:54 http://banooyemah.blogsky.com

سلام عالی و بی نظیر بود موفق باشی

لیلی سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 10:30 http://44659100.blogfa.com

سلام عزیز

از اینکه با قدمهاتون کلبه ی مرا نور باران کردین ممنون. واز اینکه لینکم کردین تشکر می کنم.

منم عاشق شعر و شاعری هستم ولی نمی دونم شعرام خوبن یا نه. حتما اونهارو خوندین توی وبلاگم.

به هر حال من یکی فدار هر چی شاعر و عاشق شعر هستم.

بازم تشریف بیارین ممنون .

در ضمن لینکتون می کنم.

زینب یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 14:47 http://padide_z777

چقدر خوب میشد اگه همراهه شعرهایی که مینویسی یه توضیحه مختصر درباره سبک شعرا میدادی

یا زهرا (س) دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 12:05

سلام
خدا رحمتش کنه
این متنو خیلی زیبا سروده.صداش وقتی این متنو میخونه خیلی ارام بخشه.
شادی روحش صلوات بفرستید.

ممنون از شعر خوبی که گذاشتین

a یکشنبه 24 مهر 1390 ساعت 17:37

خیلی ممنونم دمتون گرم خیلی دنبال این شعرها بودم
www.deleman1.mahtarin.com

پرستو زاهدی شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 13:07

سلام تشکر میکنم خیلی عالی هستن واقعا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد