شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

با خویش تن نشستن . . .

شب مثل شب شریر و سیاه است و پر ز درد

درشب شرارتی است که من گریه می کنم

وصبح بر صداقت من رشک می برد 

با خوابهای خاطره خوش بودم 

هر چند خواب خاطره ام تلخ

دیگر تو را به خواب نمی بینم

حتی خیال من  

رخساره تو را

از یاد برده است 

دیروز طفل خواهرم از روی میز من 

تصویر یادبود تو را 

ای داد برده است

نظرات 2 + ارسال نظر
سلمان یکشنبه 15 بهمن 1385 ساعت 01:12 http://aloneeyes.blogsky.com

سلام دوست عزیز..
وبلاگ جالبی داری
و خوب هم می نویسی
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق باشید

حال تو رفته ای

و من تنها

در میان این واژه های شلوغ

این بینهایت های عاشقان ات

بدنبال ان دل بی قرار و گرفتی ای هستم

که در نگاه های بی شماری

سوخت و

شکست

و در اخر هیچ نگفت و ارام رفت....................
.
.
.
.
دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد