شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

وداع

سکوت صدای گامهایم را باز پس می دهد
 با شب خلوت به خانه می روم
 گله ای کوچک از سگها بر لاشه ی سیاه خیابان می دوند
 خلوت شب آنها را دنبال می کند
و سکوت نجوای گامهاشان را می شوید
من او را به جای همه بر می گزینم
و او می داند که من راست می گویم
او همه را به جای من بر می گزیند
 و من می دانم که همه دروغ می گویند
چه می ترسد از راستی و دوست داشته شدن ، سنگدل
بر گزیننده ی دروغها
 صدای گامهای سکوت را می شنوم
 خلوتها از با همی سگها به دروغ و درندگی بهترند
 سکوت گریه کرد دیشب
سکوت به خانه ام آمد
 سکوت سرزنشم داد
 و سکوت ساکت ماند سرانجام
 چشمانم را اشک پر کرده است

 

مهدی اخوان ثالث

نظرات 3 + ارسال نظر


بازگشتی دوباره...
سلام دوست عزیز چند روز میشه که بی خبر از همه تون بودم خواستم در اوج نبودن باشم ولی دیدم نمیشه و باید ادامه بدم این راهی را که آغاز کردم گر چه پایان راه را می دانم ولی هنوز باورم نشده... زین پس به پایان نیاندیشم...من خوشحالم در محیط بی ریا شما به دور از هر هیاهویی هستم...همیشه ایام سر سبز باشی... (خوشحال میشم به محفل عاشقانه ها سر بزنی) شاد باشی...

یاسمین یکشنبه 2 مهر 1385 ساعت 08:47 http://rue.blogsky.com

سلام
سکوت سنگین بهتر از فریاد تو خالیست
به من هم سری بزن
شاد باشی
در ضمن بابت ایمیل ممنون منم ایمیلمو واست گذاشتم

رهگذر دیروز یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 15:37

دلتنگی های ادمی را باد ترانه ای میخواند ..
رویاهایش را اسمان پر ستاره نادیده میگیرد ..
و هر دانه برفی به اشکی نریخته میماند..
سکوت سرشار از ناگفته هاست ....از حرکات ناکرده ...
اعتراف به عشق های نهان و شگفتی های بر زبان نیامده ...
در این سکوت حقیقت ما نهفته است .... حقیقت تو....

سلام .نمیدونم اگر این شاعرها و این شعرها نبودن من می بایست چه میکردم ؟!
اومدنم به این سایت اتفاقی بود ، اومدم و پر شدم از اشک و خالی شدم از کینه دل ...
بابت زحماتتون ممنون.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد