شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

نیاز

وقتی که دیگر نبود ،

                من به بودنش نیازمند شدم.

وقتی که دیگر رفت ،

                من در انتظار آمدنش نشستم.

 

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد ،

                من او را دوست داشتم.

وقتی که او تمام کرد ،

                 من شروع کردم .

وقتی او تمام شد ،

                 من آغاز شدم .

و چه سخت است تنها متولد شدن ،

مثل تنها زندگی کردن

                        مثل تنها مردن ...

نظرات 11 + ارسال نظر
رسول دوشنبه 23 مرداد 1385 ساعت 13:54 http://shariatti.blogsky.com

سلام
من آپ هستم
خوشحال میشم بیای
فعلا.........

امیر دوشنبه 9 بهمن 1385 ساعت 00:14

خیلی عالیه

ادامه بده ...

سارا جمعه 6 مهر 1386 ساعت 14:10

دوست عزیز من دنبال اون شعر شریعتی می گردم که فکر می کنم یه همچین جمله ای توش بود ... سوتکی خواهم ساخت... اگر پیداش کردی برای من لطفا بفرست ... ممنون از شعرای خوبی که اینجا می ذاری

ف.ن سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 09:28

واقعا وبلاگ عالی هست

سپیده دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 22:30 http://khodara-bebos.blogfa.com/

دست گلت درد نکنه عالی بود.
موفق و شاد باشید.

اسماعیل قاسمی دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 00:17

کاش ما هم میتونستیم مثل سید کمیل اصلی این جوری اشعار دکتر شریعتی رو یک جا جمع کنیم هر چند کم باشه کمیل دست گلت درد نکنه به نظر شما بچه ها دیگه وقتش نیست ما هم به خودمون یه تکونی بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟

kimia پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 22:26

man asheghe sheram va asheghe shariti ke ye adam fogholade roshanfekr bode ye 2nya mamnon!

نگین بیابانگرد یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 01:28 http://NEGINNAS@YAHOO.CAM

به نام صبح ازادی: من به این امید زندم این وضعیت عوض میشه میدونم.تلاش علی شعریتی و فریدون مشیری دیروزوشاهین نجفی امروز بی ثمره نمیمونه

نجمه سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 23:56 http://roza_naz_2011@yahoo.com

واقعا عالی بود و با معنی ( مرحبا )

رها یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 20:18

ممنون
یادآور خاطرات پاییزیه ما آدمای همین حوالیست!

محمد دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 16:19 http://conceit.blogfa.com

salam
az ali budane shera va kari k shoma kardi va in sheraro jam kardi foqolade sepasgozar.shayad tuneste bashim qadami dar rahe oun bozorg(shariaati)bardashte bashim.b man sar bzani kh khoshal misham((.conceit.blogfa.com

tashakor dooste aziz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد