شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

در آن لحظه ...

 در آن پر شور لحظه

دل من با چه اصراری ترا خواست،

 

و من میدانم چرا خواست،

 

و می دانم که پوچ هستی و این لحظه های پژمرنده

 

که نامش عمر و دنیاست ،

 

اگر باشی تو با من، خوب و جاویدان و زیباست

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 14:11

زنده باد یادخداوندگارشعر نو مهدی اخوان ثالث

شهرزاد دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 14:14

خیلی عالیه کارتون خیلی ممنون

فاطیما چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 11:34 http://fatemeh.boori1373@gmail.com

ماث من زندگی نامه ی شما روخوندم خیلی دوست دارم کاشکی بیشتردرموردت بدونم کاشکی اون زمان من بودم وگره ی مالی تورا باز میکردم شعرهاتونم خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد