شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شبانه

شب که جوی نقره مهتاب

 

بیکران دشت را دریاچه می سازد ,

 

من شراع زورق اندیشه ام را می گشایم در مسیر باد

 

شب که آوایی نمی آید

 

از درون خامش نیزار های آبگیر ژرف ,

 

من امید روشنم را همچو تیغ آفتابی می سرایم شاد .

 

شب که می خواند کسی نومید

 

من ز راه دور دارم چشم

 

با لب سوزان خورشیدی که بام خانه همسایه را گرم می بوسد

 

شب که می ماسد غمی در باغ

  

    من ز راه گوش می پایم

       

         سرفه های مرگ را در ناله زنجیر دستانم که می پوسد .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما ** شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 15:03 http://n4u.blogfa.com/

زیبا بود. سپاس دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد