شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

غبار لبخند

می تراوید آفتاب از بوته ها.


  دیدمش در دشت های نم زده


              مست اندوه تماشا ، یار باد،


                            مویش افشان ،

 

                                      گونه اش شبنم زده.


لاله ای دیدیم ، لبخندی به دشت


                        پرتویی در آب روشن ریخته


او صدا را در شیار باد ریخت:


                         جلوه اش با بوی خنک آمیخته


رود، تابان بود و او موج صدا:


                          خیره شد چشمان ما در رود وهم


پرده روشن بود ، او تاریک خواند:


                           طرح ها در دست دارد دود وهم


چشم من بر پیکرش افتاد ، گفت:


                            آفت پژمردگی نزدیک او


دشت: دریای تپش، آهنگ ، نور


                                سایه می زد خنده تاریک او.


سهراب


نظرات 2 + ارسال نظر
دریای شرقی سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 19:45 http://daryaysharghi.blogfa.com

سلام دوست گرامی
بهارتان مبارک
وبلاگ زیبایی دارید ...برای من مثل یک گنجه چون عاشق این شعرهای زیبا هستم...شما رو بانام شاعران سپید لینک کردم....اگه دوست داشتید می تونید وبلاگ من رو هم لینک کنید با نام دریای شرقی....پیروز باشید وشاد

غریبه سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 23:40 http://www.ggharibeashena.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری

خوشحال میشم به من هم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد