شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

من باهارم

من باهارم ،تو زمین

من زمینم،تو درخت

من درختم ،تو باهار

ناز انگشتای بارون تو باغم می کنه

میون جنگلا طاقم می کنه

تو بزرگی مث شب

اگه مهتاب باشه یا نه

تو بزرگی مث شب

خود مهتابی تو اصلا خود متابی تو

 

تازه،وقتی بره مهتاب و

                             هنوز

شب تنها،باید

راه دوری رو بره تا دم در وازه ی روز

مث شب گود و بزرگی مث شب

 

تازه روزم که بیاد

تو تمیزی

مث شبنم

      مث صبح

تو مث مخمل ابری

            مث بوی علفی

مث اون ململ مه نازکی

               اون ململ مه

که رو عطر علفا مثل بلاتکلیفی

هاج و واج مونده مردد

میون موندن رفتن

                       میون مرگ و حیات

مث برفایی تو

تازه آبم بشن برفا و عریون بشه کوه

مث اون قله ی مغرور بلندی

که به ابرای سیاهی

به بادای بدی می خندی  

من باهارم،تو زمین

من زمینم،تو درخت

من درختم ،تو باهار

ناز انگشتای بارون تو باغم می کنه

میون جنگلا طاقم می کنه .

 

 

احمد شاملو

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر ساسان شنبه 3 شهریور 1386 ساعت 14:42 http://amirsasan.blogsky.com/

سلام
لینک دادم
دوست داشتی لینک بده
خوشحال می شم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد