شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

زندانی

دل وحشت زده در سینه من می لرزید

دست من ضربه به دیوار زندان کوبید

ای همسایه زندانی من 

ضربه دست مرا پاسخ گوی

ضربه دست مرا پاسخ نیست  

تا به کی باید تنها تنها 

وندر این زندان زیست  ؟؟؟

ضربه هر چند به دیوار فرو کوبیدم

پاسخی نشنیدم

سال ها رفت که من

کرده ام با غم تنهایی خو 

دیگر از پاسخ خود نومیدم

راستی هان  

چه صدایی آمد ؟

ضربه ای کوفت به دیواره زندان دستی ؟

ضربه می کوبد همسایه زندانی من 

پاسخی می جوید 

دیده را می بندم

در دل از وحشت تنهایی او می خندم

 

حمید مصدق 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرد قبیله سوفی ها پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 19:22 http://nazla.blogfa.com

یا حق

... سلام
و اینجا یک من، دو باصره، کمی تعقل، اندکی نا و یک قلب
و همه اینها باز من ...
راستی حالم من هم خوب است ؟
نه ... نمی دانم ... عادت کرده ام به این همه عادات لاجرم ...
اصلاً دوباره می نویسم ...
سلام ... حال من و گنجشک ها و همین اکناف برم خوب است ...
گنجشک ها هم به ملاحت سلامت می رسانند ...


سوفی جان قبیله ات بروز شد ...
همیشه هایت شاد آسمانی ...

در انتظار شنیدن صدای قدم هایت بر در قبیله نشسته ام ...

در پناه یار خوبان
یا علی مدد
[گل][بدرود]

فریبا مهر آذین دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 19:21 http://www.khoneyeamn.blogfa.com

سلام...دست مریزاد.از اشعار حسین منزوی هم استفاده کنید.ممنونم.و...

گاه می گویم تو را گم کرده ام
سالها پیش از حضورم در جهان
بی تو من آن نیمه ی گم گشته ام
بار ها جستم تو را در دیگران

با این چار پاره منتظر شما خوبم...
یا حق

موسی جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 03:53

خیلی خوب بود.

سالار جمعه 12 آذر 1389 ساعت 11:42 http://salaribimeh.blogfa.com

سلام بسیار عالی بود ممنون از زحمتی که کشیدید
وبلاگ من احتمالا به درد شما نمی خوره ولی خوشحال می شم اگر نظری دارید بگید

سپیده شنبه 20 آذر 1389 ساعت 01:09 http://heydarisepideh.blogfa.com

سلام مرسی .بابت انتخاب شعر های قشنگ
دوست داشی ب وبگاهم سر بزن.علمیه اما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد