شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

سفر مکن

هر چه کنی بکن ولی

از بر من سفر مکن

یا که چو می روی مرا

وقت سفر خبر مکن  

گر چه به باغم ستاده ام

نیست توان دیدنم

شعله مزن بر آتشم از بر من گذر مکن 

 روز جدایی ات مرا یک نگه تو میکشد

وقت وداع کردنت

بر رخ من نظر مکن

دیده به در نهاده ام

تا شنوم صدای تو

حلقه به در بزن مرا

عاشق در به در مکن

من که ز پا نشسته ام

مرغک پر شکسته ام  

زود بیا که خسته ام

زین همه خسته تر مکن

گر چه به دور زندگی

تن به قضا نهاده ام

آتشم این قدر مزن

رنجه ام این قدر مکن

یوسف عمر من بیا

تنگدلم برای تو

رنج فراق می کشد

خون به دل پدر مکن

هر چه که ناله می کنم

گوش به من نمیکنی

یا که مرا ز دل ببر  

یا ز برم سفر مکن

 

مهدی سهیلی


نظرات 4 + ارسال نظر
بی دا ری چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 15:15 http://bidariran.blogfa.com

شعرهای فوق العاده ای هستن
واقعا لذت بردم از ته قلبم گفتم
با اجازتون شما رو لینک کردم
به ما هم سری بزنید

صدف چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 19:01 http://www.ghasedak1362.blogfa.com/

فوق العاده زیبا بود ، من و دوستم الان که این شعر زیبا رو خوندیم بسیار لذت بریدم

شعیب فرامرزی یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 21:44 http://shoayb.persianblog.ir/

سلام خدایا این یک دعا نیست خواهش است مهربانی را به قلبهای ما باز گردان

مصطفی سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 13:58

فوق العاده نه، بلکه وحشتناک زیباست
حتی می تونم ادعا کنم غزل مهدی سهیلی، تنه به غزلیات وحشتناک شیخ شاب شیراز، حضرت سعدی می زنه
بهتون افتخار می کنم جناب سهیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد