شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شیشه پنجره را باران شست !

وای، باران؛

باران؛

شیشه پنجره را باران شست .

از دل من اما،

 چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟

 

آسمان سربی رنگ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ .

می پرد مرغ نگاهم تا دور،

وای، باران،

باران،

پر مرغان نگاهم را شست .

 

خواب رویای فراموشیهاست !

خواب را دریابم،

که در آن دولت خواموشیهاست .

من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها می بینم،

 

و ندایی که به من میگوید :

 گر چه شب تاریک است

 دل قوی دار،

سحر نزدیک است

 

دل من، در دل شب،

خواب پروانه شدن می بیند .

مهر در صبحدمان داس به دست

آسمانها آبی،

 پر مرغان صداقت آبی ست

دیده در آینه صبح تو را می بیند .

 

از گریبان تو صبح صادق،

می گشاید پرو بال .

تو گل سرخ منی

تو گل یاسمنی

تو چنان شبنم پاک سحری ؟

 نه؟

از آن پاکتری .

تو بهاری ؟

 نه،

 بهاران از توست .

از تو می گیرد وام،

هر بهار اینهمه زیبایی را .

 

هوس باغ و بهارانم نیست

ای بهین باغ و بهارانم تو !

نظرات 7 + ارسال نظر

salam
aval mer30 babate sheret.
dovom ye khorde sheret iirad dare....yeki onja ke neveshti --az ahle dele man ama-- kalameye ahle ezafiye.
dovom vasate sher ye tikasho ja andakhtii ..onja ke migi ---mehr dar sobhdaman das be dast ---(kharmane khabe mara michinad) ---asemanha abi....
hamin.
tank u

نیلو پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 20:46

با سلام ممنون از وبلاگ قشنگت بابت شعرا هم مرسی.با ارزوی موفقیت و شادکامی.

ا.ا جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:04

شعر قشنگیه

جالب بود

خدانگهدار

مژگان دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 09:39 http://royapakbakhteh.blogfa.com

این خیلی زیباست وبا احساس.یرا تو از دل ما می گویی

سوگند جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 08:52

من دنال اشعارمصدق بودم.مخصوصاآخری شعرزیبایی بود.قربون دستت.موفق باشی

نورا سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 15:57 http://negargar.persianblog.ir

سلام ممنون عالی بود موفق باشید.

ژوپیتر یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 11:53

با سلام و سپاس از درست کردن این وبلاگ. به نظر جهت آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران، بهتر است اطلاعات داده شده درست باشد. مانند :
"از اهل دل من اما، چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟"

فکر نمی کنم این "اهل" در اصل شعر آمده باشد.
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد