شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

یک مرد ...

یک مرد هرچه را که می تواند به قربانگاه عشق می آورد .

آنچه فدا کردنی است فدا می کند .

آنچه شکستانی است می شکند .

و آنچه تحمل سوز است تحمل می کند .

اما هرگز به منزله دوست داشتن به گدایی نمی رود ...

نظرات 8 + ارسال نظر
سوده... شنبه 21 بهمن 1385 ساعت 12:44

خیلی قشنگه
کلا کتاب باردیگر شهری که دوست میداشتم (هلیا) بسیار زیبا و نثری جذاب داره (من ۳تا از این کتاب خریدم و بیش از ۱۰ بار خوندم!!)
نمی دونم چرا بقیه نوشته های آقای نادر ابراهیمی رو نمی ذارین؟!!

مهدی سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 15:35

تمام آثار استاد ابراهیمی زیباست من تمام آثار ایشان را دارم و بارها خواندم به امید خدا حال ایشان بهتر شود و به نوشتن ادامه دهند

خودم دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 02:07 http://mehre66.blogfa.com

خدایش بیامرزاد!

زهرا دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 21:51

حافظه برای عتیقه کردن عشق نیست؛ برای زنده نگه داشتن عشق است.
اگر پرنده را به قفس بیندازی ؛مثل این است که پرنده را قاب گرفته باشی.
و پرنده ی قاب گرفته فقط تصور باطلی از پرنده است.
عشق ؛در قاب یادها پرنده ی است در قفس؛منت آب و دانه بر سر او مگذار و امنیت و رفاه را به رخ او نکش.
عشق طالب حضور است و پرواز؛نه امنیت و قاب.
نادر ابراهیمی

زینب یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 14:55 http://padide_z777

از اینکه تا حالا نمی شناختمشون احساس شرم میکنم

ندا بیدار مغز جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 01:03

سلام خواهش می کنم بیشتر از عاشقانه هاشون بذارین
ممنونم

رادک سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 12:24 http://www.radekuchak.blogfa.com

سلام این ادم شاهکاره ...
از دوستانی که براشون مقدوره یه خواهش کوچیک دارم لطف میکنید اسم کتابای ایشون رو هم واسم بذارین... ممنون میشم.

محمد رضا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 02:36

حیف که دیر با این شخصیت لطیف آشنا شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد