شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

خدایا !

به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ

بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم

و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم

بگذار تا آن را من خود انتخاب کنم

اما آنچنان که تو دوست داری

چگونه زیستن را تو به من بیاموز

چگونه مردن را من خود خواهم آموخت    

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 مرداد 1385 ساعت 18:45

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد:آیا قران از جانب خدا آمده است؟ و یا کاردستی محمد است؟ تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام!!! و احادیث که نشانگر علم لا یتناهی ائمه!!!... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

مصطفی شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 11:34

سلام خسته نباشید
من از طریق وب سایت shariatti.blogsky با وب شما آشنا شدم امیدوارم که موفق باشید و با وب فوق در جهت بهتر شدن هر دو وب همکاری نمایید
لطفا بیشتر از دکتر شریعتی بنویسید

محمد یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 03:29

ای خدای مهربان دوستت دارم.خدایا کمکمان کن.دستمونو بگیر.ای یا مهدی (عج) بیا

زام دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 07:34

سلام
وبلاگ
www.alcoran.blogsky.com

به ادرس :
www.alcorana.blogspot.com

نقل مکان کرد.موضوعات ممنوعه در اسلام

[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 15:15

فرهاد شنبه 20 آبان 1391 ساعت 12:33

بهترین هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد