شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

شـــــــاعران ســــــپید

این وبلاگ به منظور آشنایی بیشتر افراد با شعر معاصر ایران ایجاد شده ... امید وارم مورد استفاده دوستان و کاربران عزیز قرار گرفته باشد

میعاد

در فراسوی مرزهای تنت تو را

                                          دوست می دارم .

 

آینه ها وشب پره های مشتاق را به من بده

 

روشنی وشراب را

 

آسمان بلند وکمان گشاده پل

 

پرنده و قوس و قزح را به من بده

 

                                        و راهِ آخرین را

 

در پردئی که می زنی مکرر کن .

 

در فراسوی مرز های تنم تو را

                                      دوست می دارم .

 

در آن دور دست بعید

 

که رسالتِ اندام ها پایان می پذیرد

 

وشعله وشورِ تپش ها و خواهش ها

                                               فرو می نشیند

 

وهر معنا قالبِ لفظ را وا می گذارد

 

چنان چون روحی

                     که جسد را در پایان سفر ,

 

تا به هجوم کرکس های پایانش وانهد...

 

در فراسوی عشع تو را

                         دوست می دارم ,   

                                             در فراسوی پرده و رنگ  

 

در فراسوی پیکر های مان

 

بامن وعده دیداری بده .

نظرات 1 + ارسال نظر
erfanet شنبه 20 خرداد 1385 ساعت 00:59 http://ss57.blogsky.com

سلام دوست گلم
هر گاه خوشحال شدی آرام بخند
که غمت بیدار نشود
وهر وقت غمگین بودی آرام گریه کن
تا شا دیت نا امید نشود
ممنونکه بهم سرزدی از آّپت منو با خبر کن بازم میام منم لیکیدمت
امیدوارم همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد